سی ام پانک نیوز -اخبار سی ام پانک
سی ام پانک نیوز -اخبار سی ام پانک
بهترین وب کشتی کج


طرفداران اندرتیکر احتمالا رویال رمبل 2002 رو به یاد دارند. حذف عجیب اندرتیکر در اون مسابقه باعث ناراحتی دوستداران تیکر شده بود.

ماون کشتی گیر جوانی بودکه به عنوان یک تازه کار نیمه وقت با دبلیو دبلیو ایی همکاری میکرد. او یک فرد گمانم بود که در فهرست رویال رمبل سی نفره 2002 قرار گرفت. خود ماون در این مورد میگه:

من واقعا غافلگیر شده بودم. بیست ساله بودم و قرار بود مقابل بزرگانی مثل شان مایکلز و تیکر در رمبل مبارزه بکنم. بعد به من گفتند که تو باید بری و تیکر رو حذف کنی. من واقعا ترسیده بود. حذف یک اسطوره توسط یک تازه کار عجیب بود. من گفتم حتما شوخیتون گرفته . البته قضیه جدی بود. وقتی من وارد رینگ شدم، هاردی بویز داشتند اندرتیکر رو میزدند. منم یک دراپ کیک به تیکر زدم و او افتاد بیرون و حذف شد.

ماون نتونست در دنیای کشتی کج زیاد معروف بشه اما این اتفاق او رو برای برخی از مردم شناسوند.


نظرات شما عزیزان:

یاشار رولینز
ساعت19:08---24 دی 1400
راستی داداش من از فردا هم بخش خاطره رویال رامبل رو شروع می کنم
هم ی مقاله چند قسمتی باحال دارم آماده می کنم


یاشار رولینز
ساعت8:28---24 دی 1400
سلام داداش خوبی
چه خبر
چی کار می کنی
ببخشید من یکم فعالیتم اومد پایین به خدا همش سرم گرم کارو و درس و مشغله زندگی هست که فقط نمی کنم بیام سایت ولی ایشالا
از شنبه فعالیتمو شروع می کنم
بعد دادا ممدیستریو خیلی برای رزبلاگ داره زحمت می کشه
من از همون موقع که نویسنده شدم نتونستم پست بزنم
به خاطر مشکل رمز
پاسخ: سلام داداش گلم. دمت تو ممدیستریو گرم.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال در تاريخ پنج شنبه 23 دی 1400برچسب:, توسط شایان

اسلایدر